31 Ocak 2012 Salı

Sinek Kadar Kocam Olsun Başımda Bulunsun


Uzun yıllardır devlet tiyatrolarında oynanan bu oyuna gitmeye birçok defa niyetlenmiştim ama bir türlü mümkün olmamıştı. Geçenlerde oyunun bu defa özel bir tiyatro tarafından sahnelendiğini öğrendim. Oyuncular arasında Suna Keskin, Özge Özberk, Oya İnci, Veysel Diker gibi televizyonda görmeye çok alıştığımız ancak daha önce sahnede izlemediğim oyuncuların olması da beni cezp etti ve oyuna bilet aldım. Tesadüf bu ya, bileti aldıktan bir kaç gün sonra bir televizyon programında oyunculardan bir kısmı oyunu tanıtıyorlardı ve bu tanıtımı izledikten sonra oyun hakkındaki merakım daha da arttı. İnternet sitelerinde “Zaman zaman güldürecek, zaman zaman insanların evliliklerini sorgulatacak, zaman zaman ise ağlatacak bir oyun” şeklinde tanımlanan oyunu geçen cumartesi akşamı izleme fırsatı buldum. İzlediğim televizyon programında oyuncular tarafından, oyunun “kadınların hayatta ve ayakta kalmak için ne kocalarına ne de başka kimseye ihtiyaçları olmadığını, bunu tek başlarına başarabileceklerini” anlatmak üzere hazırlandığı belirtilse de benim oyun hakkındaki yorumum bu şekilde olmadı. Oyunda daha çok “her kocanın farklı farklı kusuru var sen kendi kocana şükret ve sahip çıkJ” şeklindeki büyükanne mesajı veriliyor bence. Oyunu izlerken sıkılmadım ama çok da keyif aldığımı söyleyemem. Bu arada fırsat bulursanız Veysel Diker’ i tiyatro sahnesinde mutlaka izleyin derim. Emeklerine sağlık…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder